Publicat de: guiman | Mai 23, 2007

Nerăbdător să-i vezi pe The Rolling Stones?

Eu, guiman, locuiesc într-un oraş cel puţin de rahat (asta e dovedit ştiinţific şi nu am de gând să îmi motivez afirmaţia, dar dacă vreţi neapărat o motivaţie veniţi să vă convingeţi, sau vedeţi ce primar avem 😐 ). În acest oraş magnific există doar două chestii (nu ştiu cum se numesc exact) pe care se pot pune bannere publicitare, niciunul în centru… unul dintre acestea se află lângă blocul meu, aşa că în fiecare zi când vin sau mă duc la şcoală dau peste publicitate… „Nerăbdător să-i vezi pe The Rolling Stones?”, iar un tip cu „converşi” în picioare sparge o chitară… al dracu are bani 🙂 .

De fiecare dată mă gândesc cine s-a gândit să pună banneru’ ală tocmai printre manelişti şi houseri… de fiecare dată îmi vine să dau cu banneru’ de pământ… Evident că sunt nerăbdător… dar am auzit că am admitere exact atunci, bine.. nu chiar atunci, a doua zi :(( … nenorociţii! … acum ştiu de ce au pus banneru’ acolo, l-au pus să mă oftice pe mine că nu mă duc să-i văd… când o să mă fac mare o să mă fac gigi becali şi o să cumper agenţia de publicitate cu pricina şi am să-i dau pe toţi afară…. cum au îndrăznit să facă mişto de MINE?… până îi dau eu afară, ascultă şi tu cea mai bună piesă a lor, cel puţin asta-i opinia mea, îi zice „Paint it black”:

Responses

  1. =)) si eu vad chestia aia in fiecare marti..si martea asta cand o asteptam pe una..stateam exact sub panou’ ala…si la un moment dat mi-am amintit ca si tu stai in zona aia…dar dupaia am uitat…si am plecat…

  2. mie imi place tipu’ala !=p~ si the rolling pietre,dar nu mor…mie imi vine sa imi scot ochii si sa imi smulg paru’ din urechi pt ca vin Prodigy pe 23 iunie si noi pe 25 avem cacatu de BAC!!!!~x)~x)~x) A, tu esti gigi becali :d

  3. da frate sa te OFTICE >:)

  4. parca stateai in grui? e carteierul meu preferat! si nu-s doar haoseri si manelisti acolo!

  5. Dupa ce achizitionezi agentia aia de publicitate (McCann, btw), da-le doua peste ochi si explica-le din partea mea ca datul cu chitara de podea e cea mai cretina imagine pe care puteau s-o gaseasca pentru promovarea Stones. Jeeeeesus… Distrusii dracului…
    Hai ca m-am enervat 🙂

  6. Revin: http://www.youtube.com/watch?v=dgMfTbSElWk

    my all-time best…

  7. @bere: nu cred 🙂
    @danmesser: tare melodia


Lasă un răspuns

Categorii

