Publicat de: guiman | Mai 23, 2007

azi nu am chef

azi nu am chef să văd lumea cum trece pe lângă mine.

să văd cum te crezi mai presus de mine, doar pentru că n-ai păreri

să-mi spun că e mai bine azi decât ieri

să ştiu că se termină o parte din viaţa mea peste câteva zile

să sper în mai bine

să fiu călcat în picioare de tine

să merg pe un drum deja mers

să cred în moarte

să lupt pentru nimic

să merg înainte

să aştept sfârşitul

să scriu multe despre nimic

să fiu umil

să uit de tine

să merg înapoi

azi vreau să stau şi să văd lumea cum trece pe lângă mine.

Responses

  1. „să pe un drum deja mers”?..probabil ai uitat sa scrii „merg”,nu?..i-am luat meseria lu anca :)) (mi-e sete)…azi nu mai esti obtimist:(

  2. nu mai stiu sa scriu :((… mersi… daca n-a citit anca textu’… ea e corectoru’ oficial 🙂

  3. acuma dupa ce ai iesit stateam sa ma gandesc la salutu ala al tau”sa fi iubita si nu numai”…la ce vterferi cand spui „si nu numai”…..? 😕

  4. WOOOW..gigi becali al nostru talentat! Tu realizezi ca ai un talent ba?????? Nu prea,varza ce esti!:)

  5. si spuneau ca nu te ocupi cu epicul? poetule!


Lasă un răspuns

Categorii

