Publicat de: guiman | Mai 22, 2007

tu şi eu, mâine şi azi

În fiecare zi mor, însă mâine voi muri mai mult.

În fiecare zi trăiesc, însă mâine voi trăi mai mult.

În fiecare zi ţip, însă mâine voi ţipa mai mult.

În fiecare zi visez, însă mâine voi visa mai mult.

În fiecare zi sper, însă mâine voi spera mai mult.

În fiecare zi mă duc, însă mâine mă voi întoarce.

În fiecare zi lupt să mă fac înteles, însă mâine voi înţelege.

În fiecare zi merg, însă mâine zbor.

În fiecare zi lupt, însă mâine voi câştiga.

În fiecare zi cânt, însă mâine voi dansa.

În fiecare zi nu mă întelegi, însă mâine vei ştii.

În fiecare zi sunt, însâ mâine voi fi.

 

 

Tot cu dedicaţie şi textul ăsta 🙂

Responses

  1. WOW! esti mai optimist aici!!!! MAINEEE,MAINEEE,MAINEEE;) ! Asta pt cine e ?

  2. …………..foarte frumos din partea ta…adica asa ma vezi tu pe mine??


Lasă un răspuns

Categorii

