Publicat de: guiman | Mai 21, 2007

Exorcizarea sufletului

Gata… joaca se terminase, acum trebuia să cred, acum credeam. Nu mai eram singur, îl aveam pe El. El mă salvase. Acum vedeam totul clar, acum totul avea sens. Scăpasem de draci.Acum vedeam răul pe care-l făcusem lor, vedeam suferinţa lor, vedeam greşelile mele, vedeam drumul, care-mi fusese ascuns de ei… Acum credeam!!!

Schimbarea se întamplase atât de repede… din omul care se îndoia de orice ajunsesem omul care credea, acum sunt fericit… nu voi mai avea gânduri negative, nu voi mai ţipa, nu voi mai urî, nu voi mai spune fabule, nu mă voi mai enerva… De acum sunt al lor în trup şi suflet… aş face orice pentru El, chiar să-i port crucea.

Gata… lumea s-a făcut mai mică, nu mai are colţuri, totul e un drum drept către nicăieri, iar la capăt este El. Am mers pe drum cu ochii închişi, nu cumva să mă reîntorc la ei, la cei care ţipă. După un drum lung am ajuns… El era Tu… tu care-mi spui că ar trebui să mă schimb, că ar trebui să cred, să nu mai urăsc, că ar trebui să fiu… Şi-apoi m-am trezit… eram Liber.

 

Textul ăsta-i cu dedicaţie… 🙂

Responses

  1. doamne Omule!!! esti incredibil
    deci..in primul rad as vrea sa-Ti multumesc pt…”Draci”…nici nu ma asteptam sa iasa ATAT de bine..adica sincera sa fiu nici nnnnnnu stiam ca o sa mai scri despre draci…sau ca o sa ma iei in seama….:(…e bine ca nu m-ai dezamagit :-j
    in al 2-lea rand….nu mai am cuvinte sa-Ti spun cat dee tare esti…
    si in al 3-lea rand (iti spun pe mess)

  2. mi-au dat lacrimile!!:O:O:O:O:O

  3. moaa’………atunci tu nu mai rulz! (adica ba da,dar mai mult Kurty!)
    deci,KURTY RULZ!

  4. de ce i-au dat lacrimilelu Cuchi?dar care e faza cu dracii? de unde pana unde?..

  5. da,intr-adevar e frumos ce ai scris,imi place,mai ales daca chiar simti asta despre tine.

  6. NU MAI INTELEG NIMIC!!!!!!!!

  7. DAnca!!!….PAnca!! :-h

  8. deci…esti f tare…nu am cuv sa spun cat de tare…plm…rulzzz..o my fucking god!!!!!!11

  9. ce dor imi era…:)

  10. ăsta e primul articol scris şi citit de mine (eu niciodată nu citesc ce scriu 🙂 )… îmi place foarte mult… păcat… 😦


Lasă un răspuns

Categorii

