Publicat de: guiman | Mai 19, 2007

măcar eu, măgar tu

Telefonul sună:

– Bună ziua! Crescătoria de animale……., cu ce vă pot ajuta?

– Bună ziua! Sunt de la ferma…… Aş vrea să cumpăr un măgar.

– Văd că aţi mai cumpărat de la noi un măgar acum 2 ani. Ce s-a întâmplat cu el?

– Păi s-a certat cu porcii şi a ieşit cu scandal.

– Cum adică?

– Măgarul era o încrucişare de catâr şi câine, porcii fiind şi ei o încrucişare de câinicu porcine . Când măgarul a început să zbiere la porci ei au lătrat înapoi, alungând măgarul din fermă. Măgarul nu s-a lăsat uşor învins, iar după 30 de zile s-a întors, fiind hotărât să muşte din porci…probabil că asta va şi face…

– Am mai auzit de problema asta, porcii cumva îi aveţi de mult?

– Da… au venit acum 50 de ani nişte câini , au dat afară armăsarul meu german şi i-au luat locul, după care s-au împerecheat cu porcii. De atunci nu am mai scăpat de ei.

– Păi poate o să-i dea măgarul afară.

– Nu, nu cred, a început şi el să grohăie în ultima vreme. Poate dacă iau alt măgar o sa rezolv ceva.

– Ne pare rău, dar momentan nu avem măgari 100%, avem doar încrucişări de câini cu măgari.

– Aha, înţeleg. Atunci ce sfat îmi daţi să scap de porci şi de măgar?

– Păi spuneaţi de un armăsar german. Îl mai aveţi?

– Da, s-a întors acum câţiva ani, se plimbă pe lângă fermă.

– De ce l-aţi cumpărat la început?

– Păi el era născut la fermă, Eu cumpărasem mai demult un armăsar pur-sânge, să scap de porcii de atunci, iar acesta îi este urmaş.

– Încercaţi să-l aduceţi din nou la fermă, poate scăpaţi de porci.

– Nu prea cred, e destul de bătrân.

– Păi dacă nu, cumpăraţi alt armăsar.

– Da… O să încerc asta. Aveţi vreunul?

– Deocamdată nu avem pe stoc, dar o sa procurăm unul cât de curând. Să ne mai contactaţi.

– Aşa o să fac. Vă mulţumesc! Bună ziua!

– La revedere!

Acest dialog este o aberaţie a creierului meu bolnav. Orice asemănare cu persoane sau fapte reale este o pură coincidenţă neintenţionată. Dacă ai de gând să crezi că prin acest text vreau să insinuez anumite idei politice atunci ai creierul mai bolnav decât al meu… te felicit!

Responses

  1. PREA TAREEE!!!!!!..da’ si tu te-ai gandit la ceva legat de politaca…:-? „Dacă ai de gând să crezi că prin acest text vreau să insinuez anumite idei politice..”…deci in concluzie ai creierul mai bolnav ca al tau 😉

  2. tocmai am insinuat…

  3. „Să ne mai contactaţi.”-se observa clar ca dialogul are loc pe plaiul romanesc,pentru ca un adevarat comerciant ar fi spus”Va voi contacta imediat ce voi detine mai multe informatii”.
    Oricum mie imi plac „fabulele” tale ;;).

  4. daca te ajuta cu ceva, am avut un vis erotic cu o pisica. dimineata, cu toate ca nu credeam posibil asa ceva, aveam melci in pantalonii de pijama


Lasă un răspuns

Categorii

