Publicat de: guiman | Mai 19, 2007

am fost la vot

Am fost la vot. Nu am votat cu crezi tu, nu am votat cum ar fi vrut „adversarul” tău politic… am votat nul. Dacă mă întrebi de ce am votat astfel am să-ţi răspund astfel: Nu cred că răul poate fi categorisit, nu cred în salvarea venită din parte celor care ieri erau problema. Dacă mă întrebi de ce am mai fost la vot am să-ţi spun: Consider votul meu o modalitate de protest, toată lumea ar trebui să voteze, iar acest tip de vot e o opţiune.

Dacă încă nu te-ai dus la vot să ştii că mai e timp, dar înainte de a pleca uită-te la videoclipul ăsta, poate te va ajuta în luarea unei decizii.

Responses

  1. Ar trebui sa mergem in codrul verde si sa traim in pesteri?

  2. ar trebui să fim conduşi de unu’ care ştie doar să înjure şi să vorbească numai prostii, fără vreo acoperire reală?

  3. luna amara rulz!

  4. @malaki_anka: nu e luna amara 🙂 … e urma – „a place for me”


Lasă un răspuns

Categorii

