Publicat de: guiman | Mai 17, 2007

N-am plecat, deci nu mă-ntorc

A trecut aproape o lună de la ultimul post… în timpul ăsta blogul a fost închis, am încercat să fac un soi de sondaj să văd cine citeşte ce scriu şi cine observă că nu mai scriu… au fost, spre suprinderea mea, destul de mulţi oameni care au observat asta, şi printr-o coincidenţă inexplicabilă, cei care au observat acest lucru sunt chiar oamenii pentru care scriam…

OK… să trecem peste asta şi să fac o scurtă trecere în revista a celor care s-au întamplat în această „vacanţă”:

1. Ziua muncii, sărbătorită prin somn

2. Banchetu’…. cel mai tare, cel mai cel, cel mai cel decât cel… o să scriu un post separat zilele ăstea despre aceasta activitate cultural-artistică

3. Mare scandal în dinicu… Petrişor a început să se creadă Băsescu şi să se dea la ceilalţi… îl aducem noi pe calea cea dreaptă

4. Mircea Badea îl iubeşte pe Petrişor Obae… nu ştiu ce legătură are asta cu restul ideilor.

5. „Paraziţii” vine în Câmpulung la cel mai de fitze club din oraş (appo… fuck you bulugea!) şi eu n-o să mă duc, deoarece clubu’ e cel mai cel, asta incluzând şi mărimea (camera mea poate găzduii un astfel de concert mult mai bine decât hruba lu’ bulugea), iar eu nu am de gând să stau într-o înghesuială istorică ca să-i aud pe „Paraziţii”, mai bine stau acasa şi fac acelaşi lucru, stând pe scaun cu căştile pe urechi.

Lasă un răspuns

Categorii

