Publicat de: guiman | Aprilie 28, 2007

corporaţii mici şi mari

După vreo 5 minute de căutare am dat peste melodia asta. Melodie care a fost pusă pe repeat în mintea mea de vreo 2-3 zile … Am auzit-o în reclamele Pepsi şi mi-a plăcut.

Personal cred că Pepsi e mai tare decât Coca-Cola în materie de reclame, cel puţin după reclama de la Cola „Fabrica de vise” (nuş’ dacă aşa îi zice, dar ştiu că era ceva cu „fabrica” 😛 )…Şi acum, dacă tot am început să-mi dau cu părerea, cred că Pepsi rulz faţă de Cola, dintr-un singur motiv Pepsi e corporaţia mai mică dintre cei doi giganţi, şi mereu ţin cu cei mai mici, dacă se poate spune aşa ceva despre Pepsi.

Acelaşi lucru e şi între Google şi Microsoft… Google rulz pentru că nu a fost înfiiţată cu scopul de a scoate bani mulţi, dar în timp a reuşit… şi cred că în vreo 10 ani Microsoft va fi istorie, şi Google va fi corporaţia înjurată de toată lumea cu un adeversar abia înfiinţat iubit de întreg Pământul…ăsta-i ciclul vieţii….

Lasă un răspuns

Categorii

