Publicat de: guiman | Aprilie 26, 2007

strigatul în cosmos e inutil…

Degeaba strig, fac semne disperate…Degeaba… tu nu mă vezi, nu mă auzi. Aş putea face orice, tot nu m-ai şti. Mai bine mă opresc şi aştept… aştept strigătul tău… aştept semnul tău şi atunci… atunci va fi prea târziu, voi fi printre planete, stele şi comete, voi fi în spaţiu, nu te voi mai auzi.

Azi am draci, mâine voi avea sfinţi?, sau mai rău, mâine nu voi simţi nimic… mâinenu-mi voi mai auzi strigătul… mâine voi ajunge nimic, azi am fost, sunt cineva… sunt eu… claudiu?…guiman?… Care dracu sunt? Nu ştiu, nu voi mai şti … sau poate că… nu,nu… mai bine nu…

Urlă! Chiar dacă nu te va auzi, măcar ai încercat…

Responses

  1. ce taaaareeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!! RUUUUUUUUUUULZ!!! are stofa de poem..8-> Si stiu ce te-a inspirat…;)

  2. baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  3. ba un contact nu am gasit in tot blogu … sincer poate o fi dar nu la vedere .. btw – schimb de link ? blogroll ? http://tzontonel.wordpress.com sau contact http://tzontonel.hi5.com ori andrei_ionut1987@yahoo.com de pe hi5 te-am „agatat” Jesus ;;)

  4. da…am spus doar da si tu intelegi tot prin da-ul asta!

  5. eu am de gand sa fac marea fapta buna si deloc inutila de a-ti citii toate..gandurile sa le spun asa..si pe toate sa le comente..parca 27 sunt?…LA MAI MULTE!!


Lasă un răspuns

Categorii

