Publicat de: guiman | Aprilie 22, 2007

te urăsc!

Pentru că uiţi mereu ce e cu adevărat important.

Pentru că te consideri limitat de propriile forţe.

Pentru că te uiţi în jur şi nu vezi nimic.

Pentru că viaţa ta începe în fiecare dimineaţă la aceaşi oră şi mereu la fel.

Pentru că te consideri la fel ca ei.

Pentru că nu mă uraşti.

Pentru că citeşti aceste rânduri şi crezi că mă refer la tine.

Pentru că eşti mai bun ca mine.

Pentru că mă urăşti.

Pentru că mori puţin câte puţin de fiecare dată când spui „asta e”.

Pentru că aştepţi o scăpare.

Pentru că tu eşti scăparea, dar te vaiţi mereu că nu o găseşti.

Pentru că eşti limitat de cei din jur.

Pentru că mori înainte să-ţi dai seama de ce ai trăit.

Pentru că niciodată nu vei găsi întrebarea răspunsului tău.

Pentru că mâine e aceeaşi zi.

Pentru că tu sunt eu.

Responses

  1. da..sincer ma prinsesem ca la tine te refereai!!A,si nu numai,din tot ce ai scris (si ai redat fff bine cestiunile astea de viata)mai poate reiesi si ca eu si cu tin,si cu ea,si cu el ..noi toti! suntem la fel chiar daca nu ne dam seama!(ah,stiu eu ce vreau sa zic,mi=e lene sa explic,pt ca e mai detaliat de atat 😀 )

  2. P.S.: Psotu’ asta e plin de sens 😀 😉

  3. ah,analfabeta dreacu..i mean : POSTU’

  4. pt ca esti rulezi!!!..asta e preferata mea!!

  5. ma bucur ca ai gasit macar calea asta sa te exprimi..mai ai ceva si o sa reusesti si in mod direct,fatza de lumea din jur..prin cuvinte..gesturi…;)

  6. calea asta = blogu’

  7. Ah, ce dor imi era de blogul tau!

  8. claudiu guiman ..

  9. >:D<


Lasă un răspuns

Categorii

