Publicat de: guiman | Aprilie 19, 2007

dacă spun adevărul mă dai afară din şcoală?

Se poată să fi exmatriculat doar pentru că ai scris pe blog? Se pare da… aşa a păţit Ariel Constantinof

Adică dacă eu spun că vreau să-l văd pe Petrişor murind în chinuri groaznice; sau dacă zic că profu’ de mate Călinescu Ion că te trece doar dacă faci meditaţie la el; sau spun de Zârnea că e o nebună care crede că tot omu’ tre’ să ştie ce face nus’ care moleculă din corp, iar dacă nu ştii îţi dă un 4; sau că Alberto e un beţiv notoriu, la fel ca Ion Stănescu( pentru prietenii care l-au văzut vreodată la şcoală: „Cucu”) , ar trebui să mă dea afară din şcoală?

 

 

Pentru cei din afară… Toţi ăştia sunt profesori la Colegiul Naţional Dinicu Golescu din Câmpulung, iar eu sunt elev în clasa a XII -a, cel puţin până azi….

Responses

  1. Poate k ai uitat sa zici de ZZZ cate ceva.. Oricum pe mn nu mai au de cum sa ma dea afara. 😀

  2. da,eu te-as da,daca as fi directoare si as stii ce porcarii spui tu pe aici:)) 😉

  3. Eu am experienta cu ce ti se poate intampla daca gandesti. Suntem inca o tara comunista! Pacat. Oricum exista posibilitatea ca Ariel sa fi facut o gigantica schema aducatoare de trafic…. u may never know….

  4. Dacă e cum zici tu m-aş duce după el şi l-aş bate… chiar ar merita… oricum, într-un fel sper să nu fie adevărat

  5. da,ar trebuii

  6. indubitabil

  7. Treaba chiar e reala, am vazut in Jurnalul National. Mai multe detalii evident pe we3d.net

  8. Singurul prof cu care am avut „marea onoare” sa fac a fost > si-mi placea modul delicat si interesant de cum scotea limba din 5 in 5 minute! Duhnea a bautura de ziceai ca acum l-a scos din bar! Asta e.. un „mare” prof!

  9. > Cucu

  10. :)) cand am terminat de citit mi-am zis „Uite, acuma asta o sa fie exmatriculat din cauza mea!” 😀


Lasă un răspuns

Categorii

