Publicat de: guiman | Aprilie 18, 2007

scrisul degeaba

Azi cineva m-a întrebat dacă am mai scris ceva pe blog, eu evident că am zis nu… de ce, nu ştiu, probabil pentru că nu prea am multe de zis, ceea ce nu cred 🙂 , sau poate că am şi alte treburi, cum ar fi bacul, appo… „lăsaţi bă prostiile şi apucaţi-vă de treabă… aţi văzut prea multe filme d’ălea… nici măcar ce e în seara asta nu ştiţi” (nu ştiu de ce am citat asta din nou, probabil pentru că aşa e). Ok… am uitat pe unde eram… cred că fraza de mai sus nu are prea multă logică la câte virgule am folosit şi la cât de des am folosit cuvântul „probabil”, dar nu contează… oricum postul ăsta e făcut doar să-i fac pe plac acelei persoane… sau cel puţin aşa cred.

Acum să trecem la lucruri serioase… niciodată nu am să-mi povestesc pe blog ziua care tocmai a trecut, nici măcar pe aia care a trecut acum două zile, pentru că mi se pare o aberaţie… de ce trebuie să ştie Gigi din Cucuieţii din Deal ce am făcut eu la şcoală?… Acum dacă Gigi insistă o să-i zic că mi-am descoperit talentul, în sfârşit sunt şi eu bun la ceva… parcă şi îmi văd viitorul: O să fiu cântăreţ la preselecţiile Megastar, parcă mă şi văd interpretând pe acolo, că poate aşa o să ajung şi eu cunoscut şi o să am şi eu fanii mei, şi ce e mai important voi avea proprii mei obsedaţi de „guiman” (ştiu că sună ca dracu’ sintagma asta dar nu-mi pasă ce crezi… e blogu’ meu şi scriu orice idioţenie vreau, dar să nu te superi că vreau să am şi vizitatori 🙂 )… Aaa! Am mai făcut ceva azi la şcoală, am descoperit că dacă bagi ceva de metal în usbu’ de la calculator o să scoată scântei… profa era foarte speriată când a văzut cu ce mă distram, în loc să fac şi eu precum colegul de lângă mine şi să mă uit toată ora la Charlize Theron şi să sper că într-o zi o să mă căsatoresc cu ea… oricum.. Respect pentru Dy! (măcar el are un ideal mai înalt decât al meu… aaa aşa îi zice colegului meu 🙂 ).

Am scris 23 rânduri până acum doar pentru că acea persoană a vrut… Mă gândesc ce aş fi făcut dacă nu mi-ar fi cerut acea persoană sa nu fac asta, probabil că aş mai fi facut 2-3 exerciţii la mate, dar degeaba, pe ălea nu le puteam pune pe net să le vadă şi alţi oameni care nu au chef de mate, sau mai rău… de ROMÂNĂ.

Să fiţi deştepţi şi fără frica! Eu vă salut… Mitică. Aaaa… nu mă cheamă Mitică… :((

Responses

  1. =)) 1.SI MIE IMI PLACE CHARLIZE THERON !
    2.EU nu ti-am zis sa scrii fix 23 de randuri..oricum ai depasit….A,deja ai fani „guiman”….;) SA ne traiesti!

  2. Ma bucur ca sii tu esti impotriva scrisului de-mboulea.

  3. 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

