Publicat de: guiman | Aprilie 13, 2007

(ln(1.06865769 * (10^13)) – 0.0000096 )*10

De câteva zile tot universul parcă este împotriva mea, orice aş face dau peste aceaşi problemă existenţială, toţi îmi spun acelaşi lucru: „Uită-te la 300 !”… Poţi să mă baţi; să mă torturezi; să ma legi de un scaun în faţa unui televizor şi să-l văd pe Costi Ioniţă cum se mişcă suav pe ritm de manea importată la mâna a doua; poţi să îmi pui un tricou cu „I hate Voiculescu” şi să mă bagi în aceaşi cameră cu Mircea Badea; poţi să scoţi South Park din producţie (bine….nici chiar aşa… orice dar nu South Park), dar eu tot nu o să mă uit la filmu’ ăla de doi bani.

Ar fi şi o parte bună, cum mi-a fost prezentată de către Aghiutză:

claudiu_guiman: am auzit ca-ti place 300?
Geo Lupeanu: ba, baga-te
Geo Lupeanu: e demential
claudiu_guiman: nici gand
Geo Lupeanu: cele mai faine lupte
Geo Lupeanu: sabii in dinti, in ochi, in urechi
Geo Lupeanu: peste tot
claudiu_guiman: e un film cu batai fara sens
Geo Lupeanu: sange, sange sange
claudiu_guiman: :))
claudiu_guiman: si e misto?
Geo Lupeanu: exact
claudiu_guiman: :O
Geo Lupeanu: da
claudiu_guiman: =))
Geo Lupeanu: tocmai asta e misto
Geo Lupeanu: ca nu te plictiseste violenta asta
Geo Lupeanu: uita-te, ma
Geo Lupeanu: 2 ore oricum le pierzi uitandu-te pe pereti
Geo Lupeanu: da, e comercial
Geo Lupeanu: da’ e facut bine
Geo Lupeanu: ma rog, nu chiar tot
claudiu_guiman: orice film facut doar in fata ecranului albastru e slab
claudiu_guiman: si e cu oameni gay?
claudiu_guiman: nus’ dc eu am presimtirea asta
Geo Lupeanu: de la istorie citire, spartanii sunt gay
Geo Lupeanu: dar in filmul asta nu e cazul, din fericire
Geo Lupeanu: fiindca e facut dupa benzi desenate
claudiu_guiman: oricum
claudiu_guiman: eu tot cred ca aia sunt gay
claudiu_guiman: 😐
claudiu_guiman: nus’ dc
claudiu_guiman: 😀
Geo Lupeanu: pai sunt 300 de barbati rasi pe piept care se plimba printre stanci… vad de unde vine impresia asta

A pus bine problema… decât să stau degeaba mai bine mă uit la film?… eu zic că mai bine învăţ…. am plecat să fac la mate… Noroc! Vă pup! (să citez un clasic în viaţă)

Responses

  1. Tot nu te-ai uitat, mă? Te pun să mă asculţi declamând din Adrian Păunescu… să vezi atunci cum ai să cedezi.

  2. Si care e clasicul ala….

  3. evident că tu 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

