Publicat de: guiman | Martie 23, 2007

viitorul e mut

Te-ai gândit vreodată cum va arăta viitorul? Eu nu m-am gândit la asta dar totuşi îl văd:

În viitor nu vor mai fi oameni săraci, vor fi doar oameni bogaţi si oameni fără nimic.

În viitor nu vor mai exista crime, toţi vom fi terorişti si vom obţine ceea ce vrem prin violenţă.

În viitor nu o să mai fim conduşi de către politicieni, vom fi conduşi de către oameni pregatiţi şi unici, acestia vor trebui să aibă diplomă de idiot.

În viitor idoţii vor fi apreciaţi. Pentru a te face remarcat va trebui să vorbeşti mult fără să spui nimic.

În viitor neidoţii vor fi priviţi cu dispreţ si milă.

În viitor cei bogaţi vor arunca cu bani înspre cei fără nimic, iar aceştia vor arunca înapoi cu respect si ştampile.

În viitor nu vor mai exista certuri, vor exista doar neconcordanţe de idei, iar cel mai idiot va câştiga.

În viitor noi, cei de acum, vom fi morţi şi fără importanţă.

În viitor totul va fi globalizat, chiar universalizat. Nu vor mai exista diferenţe între popoare: toate vor fi la fel de lipsite de sens.

În viitor viaţa nu va mai conta, importanţi vor fi banii.

Viitorul începe azi!

Responses

  1. asta nu e scrisa de tine:))

  2. vaai doamnee!! prima oara cand am citit chestia asta ..am vistat-o..adica am visat cateva fraze,si dimineata cand m-am trezit nu mai stiam de unde stiu frazele astea..naspa rau senzatia…


Lasă un răspuns

Categorii

