Publicat de: guiman | Martie 23, 2007

prolog

Ăsta-i începutul…

La insitenţele poporului am mai scris ceva aici (m-au luat ăştia drept chitros şi m-au ameninţat cu bătaia)

Sper că voi posta regulat, dacă iau bacu’ probabil că o să îl păstrez, dacă nu… mai vedem. Aici nu veţi găsi ştiri senzationale, bârfe de ultimă oră, noile silicoane la modă, discuţii cu sens pentru neavizaţi (nici măcar nu stiu ce insemnă asta 😦 ), partizanat politic, clişee şi chestii mişto.

Dacă vedeţi că am luat-o pe arătură şi nu am respectat ce am declarat mai sus, să nu vă duceti la OPC că o sa facă mişto de voi şi o să vă dea discursul: „Bă băieţii! V-aţi uitat prea mult la filme d’ălea ! Apucaţi-vă bă de treabă!” ( Milionari de weekend); aşa că mai bine imi daţi un e-mail sau puneţi un comentariu, sau (nu sunt de acord cu varianta asta 😦 ) veniţi şi mă bateţi… mă gasiţi oriunde, numai unde căutaţi nu şi sunt cel cu plete care s-a tuns.

Noroc!

Guiman claudiu.guiman@gmail.com

Lasă un răspuns

Categorii

